Wednesday, August 5, 2020

Miguel Matos

 
Până la creațiile brandului românesc Calaj — Limited Edition, nu știam nimic despre activitatea de parfumier a lui Miguel Matos. Îl cunoșteam, desigur, de pe site-ul Fragrantica, unde semnează recenzii informate și bine scrise. Când mi-am manifestat interesul pentru un interviu despre brandul pe care tocmai îl lansase, Flavius Călaj, care este, totodată, și omul din spatele parfumeriei Niche Scent, a avut generozitatea de a-mi trimite mostre din fiecare parfum. Am fost încântat de notele folosite de Miguel, descoperind câteva relații de familie între cele patru parfumuri Calaj. Miguel are și propriul brand – Miguel Matos –, dar creează și pentru alte branduri, cum ar fi Der Duft, Sarah Baker sau Bruno Acampora, unde a fost numit recent parfumier in-house și director de creație. Exprimându-mi curiozitatea de a afla mai multe despre ce-l inspiră pe Miguel și despre conceptul lui olfactiv, Flavius s-a oferit să-mi trimită câte o mostră din toate creațiile semnate de Miguel, aflate în parfumeria Niche Scent din Arad. Astăzi au sosit, iar bucuria nu poate fi descrisă. Mă așteaptă câteva zile de descoperiri și de călătorii olfactive. Revin cu impresii.
 
Despre ”Love Toxin” de la Calaj puteți citi aici câteva gânduri.

 

No comments:

Post a Comment