Friday, February 28, 2020

Interviu Osmé, cu Val Iacob, director artistic @Beautik Haute Parfumerie

 

Care sunt categoriile de vârstă ale celor care vizitează magazinele Beautik?

În Beautik poți găsi de la arome clasice, florale, până la arome îndrăznețe de piele și feromoni, așadar, orice categorie de vârstă își poate găsi aroma la care visează.

Care este procentajul clienților în funcție de sex? Aveți o clientelă predominant masculină sau feminină?

Ambele sexe au câștigat teren. Am observat că le place să se cadorisească.


Bărbații aleg singuri sau sunt sfătuiți de partenera cu care vin?

Bărbații au devenit mai siguri pe ei în ceea ce privește alegerea unui parfum, din ce am observant, dar nici nu ratează vreo ocazie de a-i cere sfatul partenerei. Până la urmă, ea trebuie impresionată permanent. 

Care sunt preferințele clienților Beautik? Cum își aleg ei parfumurile?

Să spunem că își aleg parfumurile în funcție de trend, note, ingredient și amintirile evocate de descoperirea unei arome noi. 

Clienții se orientează în funcție de preț? În funcție de brand?

Când îți dorești neapărat o aromă în vogă, nu contează prețul, brandul. Se orientează în funcție de ultimele tendințe. 

Acceptă sfaturile și îndrumarea vânzătorilor?

Bineînțeles. Sunt curioși și abia așteaptă să descopere ce li s-ar potrivi în funcție de personaliatate. Unii vor să-și crească sex-appeal-ul prin purtarea unui parfum, alții vor doar să se facă remarcați.

 

Cât intervine vânzătorul în relația clientului cu produsul?

Având foarte mulți clienți fideli, aceștia deja au dezvoltat o relație de prietenie cu personalul din magazine. Sunt momente în care ne vizitează parfumeriile doar pentru a saluta. 

Știu clienții dinainte ce vor? Au căutat înainte produsele sau explorează direct în magazin?

Sunt clienți care deja știu ce caută, sunt familiarizați cu parfumeria de nișă, dar orice vizită în magazine poate deveni o explorare. 

Care ar fi diferențele între clienții fideli și novicii în parfumeria de nișă?

Clienții fideli sunt stăpâni pe ei, știu notele care îi pun în evidență și nu se tem să aleagă compoziții îndrăznețe. Clienții novici, în schimb, putem spune că sunt ușor timizi în ceea ce privește alegerea unei arome.

Care sunt tipurile de întrebări puse cel mai adesea de clienți?

Cel mai adesea, clienții întreabă dacă parfumul se potrivește cu scopul pentru care ar vrea să fie purtat, fie că este vorba de o primă întâlnire cu o persoană de sex opus ori o întâlnire de afaceri.

Știu/ întreabă clienții despre creatorii care semnează parfumurile?

Majoritatea clienților sunt obișnuiți cu creațiile creatorilor nonconformiști, sunt curioși să descopere noile lansări.

Muzeul parfumului, din cadrul magazinului Beautik de pe Calea Dorobanți (Mario Plaza).  

Ce rol joacă ambalajul/ flaconul în alegerea parfumului?

Cu cât ambalajul este mai diferit, minimalist sau „clean”, cu atât mai mult stârnește interesul de a „descoperi” esența ținută înăuntru.

Cât timp petrec pentru alegerea unui parfum?

Putem petrece și o viață în căutarea parfumului ideal, nu-i așa?

No comments:

Post a Comment